הטובים שבטובים! קמפיין -פרזנטור-פרוטזה של רנואר, מחד קשה מאוד לצפיה מאידך – זו המציאות המזעזעת!! בום לבטן איזה אומץ להציע קמפיין כזה, מי המשרד פרסום? Reply
מעניין אם הקמפיין הנועז של רנואר תורגם גם למכירות טובות. שווה מעקב. שושי, מה העולם היה עושה בלעדייך? Reply
3 Responses
פוסט משובח!
מחכה לו כל התקופה
הטובים שבטובים!
קמפיין -פרזנטור-פרוטזה של רנואר, מחד קשה מאוד לצפיה
מאידך – זו המציאות המזעזעת!!
בום לבטן
איזה אומץ להציע קמפיין כזה, מי המשרד פרסום?
מעניין אם הקמפיין הנועז של רנואר תורגם גם למכירות טובות. שווה מעקב.
שושי, מה העולם היה עושה בלעדייך?