אש א-שששש! פשוט מדהים מה שהולך כאן!! הארה, בקטנה: הניוז נורא ארוך, אולי צריך מחשבה איך לסדר אותו באופן ידידותי יותר למשתמש (: Reply
רחלי, אני בדעה אחת איתך לגבי אורך הניוז וחוצמזה, כמובן! הקריאייטיב-ניוז הוא הממתק החודשי שלי מנשנשת אותו בפעימות, אולי עד הניוז הבא מצליחה לעכל את האוצר הבלום כאן Reply
תודה על הניוז המושקע! מסכימה גם שהוא ארוך, בפרט אם רוצים באמת ליהנות ממנו. לא הייתי מתנגדת לקבל אותו מקוצר- בתדירות גבוהה יותר Reply
5 Responses
אש א-שששש!
פשוט מדהים מה שהולך כאן!!
הארה, בקטנה: הניוז נורא ארוך, אולי צריך מחשבה איך לסדר אותו באופן ידידותי יותר למשתמש (:
תענוג צרוף לעבור על כל מודעה
כל מודעת אחת אחת אחת המודעות!! 👍
לטייל שעות בלי לרצות למצוא את היציאה של המתחם
רחלי, אני בדעה אחת איתך לגבי אורך הניוז
וחוצמזה, כמובן! הקריאייטיב-ניוז הוא הממתק החודשי שלי
מנשנשת אותו בפעימות, אולי עד הניוז הבא מצליחה לעכל את האוצר הבלום כאן
תודה על הניוז המושקע!
מסכימה גם שהוא ארוך, בפרט אם רוצים באמת ליהנות ממנו.
לא הייתי מתנגדת לקבל אותו מקוצר- בתדירות גבוהה יותר